De aankomende weken is onze helpdesk verminderd bereikbaar, hieronder vindt u een overzicht van aangepaste openingstijden:
24 december: helpdesk gesloten vanaf 14:00 uur
25, 26 december: helpdesk volledig gesloten
28 december - 1 januari: helpdesk uitsluitend bereikbaar per e-mail
We zijn op deze momenten niet telefonisch bereikbaar en zullen langzamer reageren op tickets.
Heeft u last van een storing, bel dan direct het storingsnummer.
Deze is dag en nacht bereikbaar voor noodgevallen.
Houd rekening met extra kosten indien u geen SLA heeft bij uw afgenomen dient.
Vanaf 4 januari staan we met ons team weer volledig en fris voor u klaar. Tot die tijd wensen we iedereen fijne feestdagen!
16/12/2020 | Aangepaste openingstijden | Lees bericht >> |
07/12/2020 | Gepland onderhoud netwerkapparatuur | Lees bericht >> |
14/01/2020 | Vertraging in verzenden en ontvangen van e-mail | Lees bericht >> |