Contact met Jouwhost

U kunt ons tijdens kantoortijden bereiken via e-mail, telefoon en chat.

Postadres

  • Jouwhost Fideliohof 12
    2402 ES, Alphen aan den Rijn



Ondersteuning

  • Support:support@jouwhost.nl
  • Telefoon: +31 (0)853 015 595
    (Bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur)
  • Storings nummer:+31 (0)853 015 599
    (Uitsluitend bij storingen buiten openingstijden)

Live Chat

Voor al uw
Vragen

Veel gestelde vragen over het contact met Jouwhost

Dagelijks staan we klaar om bestaande en toekomstige klanten te woord te staan en te ondersteunen bij onze diensten.
Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen over contactmogelijkheden en ondersteuning.

Zijn jullie ook buiten kantoortijden te bereiken?

Zijn jullie ook buiten kantoortijden te bereiken?

In de avonduren zijn we uistluitend te bereiken via ons storingsnummer.
U kunt dit nummer uitsluitend bellen bij storingen en indien u een SLA pakket bij ons afneemt.
Omdat we in de avonduren ook onderhoud aan onze servers plegen is de kans groot als u een e-mail stuurt dat u nog een reactie krijgt.

Ik heb de support afdeling gemaild, wanneer krijg ik een reactie?

Ik heb de support afdeling gemaild, wanneer krijg ik een reactie?

Wij doen ons uiterste best om iedereen snel te helpen, wanneer u ook contact opneemt, watvoor probleem u ook heeft, ongeacht uw afgenomen dienst die u afneemt.
Soms kan het gebeuren dat het hierdoor even druk is op de helpdesk en sommige vragen iets later beantwoord zullen worden.
Wij vragen u om uw begrip in deze situatie. U krijgt altijd een reactie terug, ook buiten kantoortijden.

Jullie chat is niet altijd online, waarom is dit?

Jullie chat is niet altijd online, waarom is dit?

Ons support team zit niet enkel achter de chat maar beantwoord ook de telefoon en e-mail. Hiernaast is het support team ook bij de bedrijfs besprekingen en meetings. Om klanten goed te kunnen helpen trekken we soms wat meer tijd uit voor de telefoongesprekken en/of e-mails waarbij we de chat soms even uitschakelen.
In dit geval raden we u aan om een e-mail te sturen naar de support afdeling zodat ze ook voor u de tijd kunnen nemen.